Implementace

Implementace

Implementace se standardně skládá z několika následujících kroků a ke konkrétnímu projektu je vypracován konkrétní harmonogram.
Typické kroky a milníky realizace ERP řešení:

Diagnostika

Dobře pochopit prostředí společnosti a identifikovat oblasti vyžadující zlepšení:
– sestavení týmu zákazníka
– vedoucí týmu a odpovědní řešitelé za jednotlivé oblasti
– podrobný sběr informací o:

  • procesech
  • zvyklostech
  • tiskových výstupech
  • specifických požadavcích
  • ostatních systémech nutných pro integraci

Forma: místní šetření, vzorky dat, vzory reálných dokumentů, ideové návrhy požadavků.

Návrh řešení

Rozpracování definovaných požadavků jako zadání pro konzultanty a programátory podle požadavků a očekávání zákazníka.

  • parametrizace
  • speciální úpravy (integrace, nové funkce, úpravy,…)
  • konverze údajové základny

Stanovení podmínek pro změny především v hlavním procesu (standard, rychlá změna,…).
Forma: workshopy, diskuse s klíčovými uživateli a celého týmu.

S růstem Vaší společnosti ...
roste i informační systém myGEM®

Příprava softwarového řešení

Zapracovat specifické požadavky do softwaru:

  • dopracování speciálních požadavků dle návrhu řešení
  • testování a kontrola
  • rozbor údajové základny

Forma: analytické, programátorské a kontrolní práce.

Implementace a školení

Zajistit osvojení nástroje pro hlavní proces včetně specifických požadavků:

  • zkušení konzultanti vysvětlí komplexní systém po jednotlivých částech a průběh celé zakázky
  • školení managementu, správce, uživatelů,… vede efektivně k pochopení a osvojení nástroje pro řízení hlavního procesu a ekonomických modulů
  • společně s Vámi nastavují a kontrolují úroveň údajové základny
  • zkušební provoz celého systému
  • uvolnění systému do rutinního provozu

Forma: podrobný plán implementace, školení.

Provozování a údržba

Zajistit stabilní provoz a rozvoj systému:

  • stanovení způsobu účasti dodavatele vzhledem k požadavkům klienta

Zajištění stabilního provozu – helpdesk:

  • hot-line
  • režim 7x24, nebo jiný
  • rozvoj systému (update, upgrade)
  • možnost provozovat systém jako SaaS (on Demand)

Podpora klienta při řešení mezních situací. Shoda s legislativou státu kde je IS provozován.
Monitorování potřeb klienta a změn procesů tak, aby nastavení sw nástroje (parametrizace,…) zlepšovalo efektivitu procesů.