Implementace IS myGEM - CEMLOG
CEMLOG-Cement-Logistika k.s.
Situace:
Firma CEMLOG-Cement-Logistika k.s. je dopravní a spediční společnost, která působí v oblasti logistiky a přepravy volně ložených materiálů (cementy, vápence, popílky, křemičité písky, omítkové směsi,…) využívající novou moderní technologii. Společnost poskytuje dopravu "Just-In-Time" a také službu dovozu materiálů 24 hodin denně včetně individuální dopravy až k místu vykládky s vysokou přepravní kapacitou. Díky dlouholetým zkušenostem je spolehlivým a kompetentním partnerem pro své zákazníky.
Výchozí stav:
Před nasazením nového informačního systému myGEM nebyly pokryty všechny zákaznické procesy v organizaci.
Cíle implementace:
Zajistit:
- transparentní řízení realizačního procesu, tj. přepravy, a integraci s ekonomickými moduly,
- kontrolu mýtného a ostatních nákladů,
- zvýšení produktivity práce a kvality zavedením informačního systému v procesu.
Řešení myGEM:
Systém myGEM byl implementován pro evidenci procesu dopravy ve společnosti. Jsou využity následující moduly: Doprava a Fakturace včetně exportních souborů pro implementaci v ekonomických modulech.
Harmonogram prací:
Diagnostika požadavků z procesů, návrh řešení, implementace a školení, zpracování postupů pro jednotlivé procesy (délka 4 měsíce).
Počet uživatelů:
Přibližně 4 aktivní uživatelé: obchodníci, evidence procesu, expedice, fakturace, účetní.
Přínosy:
- pokrytí realizačního procesu komplexním systémem
- zlepšení kvality údajové základny jako východisko pro podrobnější evidenci
- flexibilní nástroj pro další rozšíření procesů
- rychlé zaškolení nových uživatelů podle nastavených postupů
- zlepšení podpory zákazníků
Profil zákazníka
CEMLOG-Cement-Logistika k.s.
Bělotínská 288,
753 01 Hranice
Tel.: +420 581 651 311
E-mail: cemlog@cemlog.cz
http://www.cemlog.cz
Firma CEMLOG-Cement-Logistika k.s. je dopravní a spediční společnost, která od roku 1997 působí v oblasti logistiky a přepravy volně ložených materiálů. Díky dlouholetým zkušenostem je firma spolehlivým
a kompetentním partnerem pro zákazníky.